Košík
je prázdný.
Zpět na homepage

Často kladené otázky

Jak můžu vyměnit nebo vrátit zboží? 

Pokud obdržíte zboží, které chcete vyměnit, máte dvě možnosti:

  • Zboží přinesu do obchodu Hayashi.cz v Praze či Brně a vyřeším na prodejně osobně. 
  • Zboží zašlu zpět na adresu sídla firmy s vyplněným formulářem a kopií nebo originálem dokladu o zakoupení. Formulář je ke stažení ZDE

Zboží nevyměníme, ale vrátíme Vám peníze na váš účet nebo hotově na pobočce. Je to z důvodu nynějšího EET. Vy si pak za vrácené peníze můžete vybrat jiné zboží nebo jinou velikost, jaká se vám hodí. 

POZOR: Zboží nesmí být použité (pouze zkoušené doma bez jakéhokoli nošení na trénink apod.)  Zboží vracíme do 14 dnů od zakoupení. Při webové objednávce se počítá den doručení zákazníkovi. 

 

Co když v obdržené objednávce chybí zboží, které jsem platil?

Stává se to velice zřídka, ale pakliže se něco takového stane, prosím, co nejdříve nás kontaktujte na tel. 251 616 137 nebo nám napište na e-mail 

Pokud budete zasílat e-mail, prosím, zašlete nám také kopii přiloženého dodacího listu s podpisem. Firma Hayashi.cz, s. r. o., nese všechny náklady spojené s kladným vyřízením.  

 

Co když dostanu jiné zboží, než které jsem objednal?

Pokud se stane něco takového, prosím, co nejdříve nás kontaktujte na tel. 251 616 137 nebo nám napište na e-mail 

Pokud budete zasílat e-mail, prosím, zašlete nám také kopii přiloženého dodacího listu s podpisem. Budeme se co nejrychleji snažit věc napravit a doručit vám správné zboží. Samo sebou firma Hayashi.cz, s. r. o., nese všechny náklady spojené s kladným vyřízením.  

 

Co když je zásilka poškozená 

Zboží nepřebírejte od přepravní služby! Pokud se tak stane, nevadí, ale neprodleně nás kontaktujte. Budeme od Vás potřebovat fotografie poškozené zásilky. Prosím, co nejdříve nás kontaktujte na tel. 251 616 137 nebo nám napište na e-mail. Firma Hayashi.cz, s. r. o., nese všechny náklady spojené s kladným vyřízením.  

 

Kdy dostanu objednané zboží?

V e-mailovém potvrzení bude uvedeno odhadované datum doručení. Po expedování objednávky obdržíte e-mail s informací o expedici, ve kterém bude uvedeno referenční číslo doručení s odkazem, kde můžete zásilku sledovat. 

Doporučujeme registraci. Pokud jste registrovaní, objednávku můžete také sledovat na našich webových stránkách www.hayashi.cz, a to ve vašem profilu. Uvidíte tam stav a přehled objednávky i číslo zásilky, po jehož rozkliknutí uvidíte, kde se vaše zboží nachází.  

 

Jak mohu sledovat svoji objednávku?

Po odeslání zásilky obdržíte e-mail, ve kterém je odkaz na sledování. Zásilku můžete také sledovat, pokud jste zaregistrovaní na našich webových stránkách www.hayashi.cz, a to ve vašem profilu. Uvidíte tam stav a přehled objednávky i číslo zásilky, po jehož rozkliknutí uvidíte, kde se vaše zboží nachází.  

 

Kdy obdržím textová oznámení?

Textové zprávy vám zašle přepravní společnost, kterou jste si zvolil pro své dodání. Textové zprávy jsou odesílány mezi 8.00 až 21.00 místního času.

  • Česká pošta – bohužel neobdržíte žádnou SMS, nýbrž pouze e-mail od Hayashi.cz 
  • GLS -  obdržíte 2 SMS a to, že zásilka byla převzata, a druhou, když zásilka bude doručována. 
  • PPL  -  obdržíte 2 SMS a to, že zásilka byla převzata, a druhou, když zásilka bude doručována.

 

Musím být v době doručení objednaného zboží doma?

Nemusíte,

  • Česká pošta uloží zásilku na vaší nejbližší poště a zanechá vám oznámení. 
  • GLS uloží zásilku na depu a obdržíte SMS. Po dohodě doručí podruhé.
  • PPL uloží zásilku na depu a obdržíte SMS. Po dohodě doručí podruhé.

 

 

Jak mám postupovat při rušení nebo úpravě své objednávky?

  • Pokud se vaše objednávka začne zpracovávat, můžete ji zrušit či upravit.  
  • Po vystavení faktury je možné objednávku pouze zrušit. Toto je nutné díky existujícímu EET.
  • Pokud je ale již vaše objednávka zaslána, nedá se nic dělat. Pokud chcete objednávku zrušit, prosím, nepřebírejte ji. 

 

 

Kolik textových zpráv nebo e-mailů mohu očekávat, že dostanu?

V závislosti na objednávce můžete obdržet 2 e-maily a 2 textové zprávy pro každou zásilku v rámci dané objednávky. 

Doporučujeme registraci. Pokud jste registrovaní, objednávku můžete také sledovat na našich webových stránkách www.hayashi.cz, a to ve vašem profilu. Uvidíte tam stav a přehled objednávky i číslo zásilky, po jehož rozkliknutí uvidíte, kde se vaše zboží nachází.  

  • Česká pošta – bohužel neobdržíte žádnou SMS, nýbrž pouze dva e-maily od Hayashi.cz. Potvrzovací, že jsme objednávku přijali, a odesílací se sledovacím číslem balíku, když objednávku odešleme. 
  • GLS -  Obdržíte dva e-maily od Hayashi.cz, potvrzovací, že jsme objednávku přijali, a odesílací se sledovacím číslem balíku, když objednávku odešleme. Obdržíte také 2 SMS. První, že zásilka byla převzata, a druhou, když zásilka bude doručována. 
  • PPL  -  Obdržíte dva e-maily od Hayashi.cz, potvrzovací, že jsme objednávku přijali, a odesílací se sledovacím číslem balíku, když objednávku odešleme. Obdržíte také 2 SMS. První, že zásilka byla převzata, a druhou, když zásilka bude doručována.

 

 

Jaké jsou různé stavy objednávky?

Přijatá objednávka:

Přijali jsme objednávku a platební údaje. Pokud byste chtěli objednávku změnit nebo zrušit, prosím, kontaktujte nás na tel. 251 616 137, chatovací aplikaci nebo e-mailem.

Objednávka se zpracovává:

Máme všechny informace potřebné k vyřízení objednávky. Pokud by se stalo, že některé z vámi objednaného zboží bude nedostupné, neprodleně vás budeme kontaktovat e-mailem, SMS nebo zavoláme. V tomto stavu je také možné objednávku změnit. 

Odesláno:

Dostanete potvrzovací e-mail od Hayashi.cz, že zboží bylo expedováno. V e-mailu naleznete referenční číslo balíku i se sledovacím odkazem na danou přepravní společnost. Přepravu balíčku můžete také sledovat ve vašem profilu, pokud jste zaregistrovaní zákazníci.

Doručeno:

Objednávka byla doručena. Balíček byl předán na dodací adrese určené v objednávce. Pokud potřebujete jakoukoli část objednávky vrátit, můžete proces zahájit online. Viz výše.

 

Jak reklamovat zboží 

Reklamaci můžete provést osobně na pobočkách v Praze či Brně nebo zaslat na sídlo firmy Hayashi.cz s přiloženým vyplněným formulářem o reklamaci.  

Formulář je ke stažení ZDE. Můžete jej zaslat na e-mail: reklamace@hayashi.cz

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě. V případě, že spotřebitel nejste, snažíme se vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady. (POZOR z hygienických důvodů NEBUDEME přebírat jakékoli zapáchající zboží, zboží od krve či nadměrně znečištěné.)

Záruční doba

Záruční doba běží od převzetí zboží. Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít. Pokud je výrobek starší než 6 měsíců, vzniklá vada se nepovažuje za vadu z výroby. Řeší se pak individuálně a přihlíží se na opotřebení zboží. 

Mechanické poškození

Na mechanické poškození se nevztahuje záruka! Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží. To znamená, pokud je například zákazník výkonnostní sportovec a používá denně zakoupený výrobek, běžné opotřebení bude samo sebou daleko rychlejší než u sportovců amatérů. 

Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.
Spotřebitel má na zboží záruku 2 roky, klub nebo podnikatel na IČO pouze 1 rok

Přihlásit
Registrovat
Zapomněl jsem heslo

Zapomenuté heslo
AHOJ