FAQs
Vrácení a výměna
Jak můžu vrátit zboží?
Jak můžu vrátit zboží?
Pokud obdržíte zboží, které chcete vyměnit, máte dvě možnosti:
• Zboží přineste do obchodu Hayashi.cz v Praze či Brně a vyřešíme na prodejně osobně.
• Zboží zašlete zpět na adresu sídla firmy
Hayashi.cz s.r.o.
Seydlerova 2149/7
158 00 Praha 5
Nové Butovice
s vyplněným formulářem a kopií nebo originálem dokladu o zakoupení.
Doklady lze poslat i elektronicky. Formulář je ke stažení ZDE.
POZOR: Zboží neposílejte do výdejních boxů.
Zboží nesmí být použité (pouze zkoušené doma bez jakéhokoli nošení na trénink apod.) Zboží vracíme do 14 dnů od zakoupení. Při webové objednávce se počítá den doručení zákazníkovi.
Můžu zboží vyměnit?
Můžu zboží vyměnit?
Zboží nevyměníme, ale vrátíme Vám peníze na váš účet. Vy si pak za vrácené peníze můžete vybrat jiné zboží nebo jinou velikost, jaká se vám hodí.
POZOR: Zboží nesmí být použité (pouze zkoušené doma bez jakéhokoli nošení na trénink apod.) Zboží vracíme do 14 dnů od zakoupení. Při webové objednávce se počítá den doručení zákazníkovi.
Vrácení zboží a náklady na vrácení
Vrácení zboží a náklady na vrácení
Pokud dojde k chybě na naší straně (například v případě, že jsme vám zaslali nesprávné, poškozené nebo vadné zboží), hradíme veškeré náklady na vrácení zboží. V takovém případě nás, prosím, kontaktujte co nejdříve, abychom mohli zajistit bezproblémový proces vrácení zboží a vrácení peněz.
Pokud se zákazník rozhodne vrátit zboží z jiného důvodu (například z důvodu změny názoru, nevhodné velikosti nebo jiného osobního důvodu), veškeré náklady na vrácení zboží hradí zákazník. V tomto případě musí zákazník zboží zaslat zpět na naši adresu a uhradit poštovné. Peníze za zboží budou vráceny do 14 dnů od obdržení nepoškozeného a nepoužitého zboží.
Nepovedená zásilka
Co když v objednávce chybí zboží?
Co když v objednávce chybí zboží?
Stává se to velice zřídka, ale když už k tomu dojde, prosím, co nejdříve nás kontaktujte na tel. +420 273 132 070 nebo nám napište na e-mail.
Firma Hayashi.cz, s. r. o., nese všechny náklady spojené s kladným vyřízením.
Co když dostanu jiné zboží, než jsem objednal?
Co když dostanu jiné zboží, než jsem objednal?
Pokud se stane něco takového, prosím, co nejdříve nás kontaktujte na tel. +420 273 132 070 nebo nám napište na e-mail.
Budeme se co nejrychleji snažit věc napravit a doručit vám správné zboží.
Firma Hayashi.cz, s. r. o., nese všechny náklady spojené s kladným vyřízením.
Co když je zásilka poškozená ?
Co když je zásilka poškozená ?
Kupující je povinen zkontrolovat stav zásilky při jejím převzetí od dopravce. Pokud je obal zásilky poškozený nebo vykazuje známky neopatrné manipulace, je kupující povinen:
- zboží zkontrolovat ještě při převzetí,
- případné poškození zaznamenat do přepravního dokladu,
- sepsat s dopravcem škodní protokol,
- případně zásilku odmítnout převzít.
Bez řádného škodního protokolu a fotodokumentace nebude možné uznat reklamaci poškození vzniklého během přepravy.
Jak zrušit nebo upravit objednávku?
Jak zrušit nebo upravit objednávku?
• Pokud se vaše objednávka začne zpracovávat, můžete ji zrušit či upravit.
• Po vystavení faktury je možné objednávku pouze zrušit.
• Pokud je již vaše objednávka zaslána, nedá se nic dělat. Pokud chcete objednávku zrušit, prosím, nepřebírejte ji.
Doručení zásilky
Kdy dostanu objednané zboží?
Kdy dostanu objednané zboží?
V e-mailovém potvrzení bude uvedeno odhadované datum doručení. Po expedování objednávky obdržíte e-mail s informací o expedici, ve kterém bude uvedeno referenční číslo doručení s odkazem, kde můžete zásilku sledovat.
Jak mohu sledovat objednávku?
Jak mohu sledovat objednávku?
Po odeslání zásilky obdržíte e-mail a SMS, ve kterých je odkaz na sledování.
Kdy obdržím textová oznámení?
Kdy obdržím textová oznámení?
Textové zprávy vám zašle přepravní společnost, kterou jste si zvolil pro své dodání. Textové zprávy jsou odesílány mezi 8.00 a 21.00.
• Česká pošta – bohužel neobdržíte žádnou SMS, nýbrž pouze e-mail od Hayashi.cz
• GLS - obdržíte 2 SMS a to, že zásilka byla převzata, a druhou, když zásilka bude doručována.
• PPL - obdržíte 2 SMS a to, že zásilka byla převzata, a druhou, když zásilka bude doručována.
Co když mě kurýr nezastihne?
Co když mě kurýr nezastihne?
• Česká pošta uloží zásilku na vaší nejbližší poště a zanechá vám oznámení.
• GLS uloží zásilku na depu a obdržíte SMS. Po dohodě doručí podruhé.
• PPL uloží zásilku na depu a obdržíte SMS. Po dohodě doručí podruhé.
Jaké jsou stavy objednávky?
Jaké jsou stavy objednávky?
Přijatá objednávka
Přijali jsme objednávku a platební údaje. Pokud byste chtěli objednávku změnit nebo zrušit, prosím, kontaktujte nás na tel. 251 616 137, chatovací aplikaci nebo e-mailem.
Objednávka se zpracovává
Máme všechny informace potřebné k vyřízení objednávky. Pokud by se stalo, že některé z vámi objednaného zboží bude nedostupné, neprodleně vás budeme kontaktovat e-mailem, SMS nebo zavoláme. V tomto stavu je také možné objednávku změnit.
Odesláno
Dostanete potvrzovací e-mail od Hayashi.cz, že zboží bylo expedováno. V e-mailu naleznete referenční číslo balíku i se sledovacím odkazem na danou přepravní společnost. Přepravu balíčku můžete také sledovat ve vašem profilu, pokud jste zaregistrovaní zákazníci.
Doručeno
Objednávka byla doručena. Balíček byl předán na dodací adrese určené v objednávce. Pokud potřebujete jakoukoli část objednávky vrátit, můžete proces zahájit online. Viz výše.
Nadměrná zásilka
Nadměrná zásilka
V případě objednání nadměrné zásilky (více kusů tatami, boxerských pytlů a podobně), Vás požádáme o vyplnění tohoto formuláře.
Jak zboží reklamovat?
Jak reklamovat zboží?
Jak reklamovat zboží?
Zašlete nám fotodokumentaci reklamovaného zboží a vyplněný reklamační formulář na e-mailovou adresu: reklamace@hayashi.cz
Pokud nejste schopni zaslat fotodokumentaci e-mailem, můžete se osobně zastavit na naší pobočce v Praze nebo Brně, kde vše vyřešíme na místě.
Reklamační formulář si můžete stáhnout ZDE.
Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve lhůtě 30 dnů. Pokud spotřebitelem nejste, snažíme se reklamaci vyřešit v co nejkratším čase.
Hygienické podmínky pro přijetí reklamovaného zboží
Reklamovaný výrobek musí být čistý, v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.
UPOZORNĚNÍ: Z hygienických důvodů nebudeme přebírat zboží, které je zapáchající, plesnivé, kontaminované, mokré, znečištěné krví nebo jinak nadměrně znečištěné. Zboží musí být dodáno ve stavu, který nepředstavuje hygienické riziko – tedy čisté, suché a bezpečné pro manipulaci.
Postup při vyřízení reklamace
- Zboží posoudíme dle přiložené fotodokumentace
- Pokud je oprava možná, zboží opravíme
- Pokud oprava není možná, vyměníme zboží za nový kus
- Pokud nový kus není skladem, nabídneme adekvátní alternativu
Jaká je záruční doba?
Jaká je záruční doba?
Záruční doba běží od převzetí zboží. Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít. Pokud je výrobek starší než 6 měsíců, vzniklá vada se nepovažuje za vadu z výroby. Řeší se pak individuálně a přihlíží se na opotřebení zboží. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na vady odpovídající míře používání nebo opotřebení.
Mechanické poškození
Na mechanické poškození se nevztahuje záruka! Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží. To znamená, pokud je například zákazník výkonnostní sportovec a používá denně zakoupený výrobek, běžné opotřebení bude samo sebou daleko rychlejší než u sportovců amatérů.
Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.
Spotřebitel má na zboží záruku 2 roky, klub nebo podnikatel na IČO pouze 1 rok.